Authentic Governance Aligning Personal Governance with Corporate Governance - (Hubert, Saleh)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Hubert Rampersad Saleh Hussain
  • ناشر: Springer International Publishing
  • تاریخ انتشار: 1392 | 2014
  • زبان کتاب: انگلیسی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در طول سال‌های گذشته، شنیده‌ایم و خوانده‌ایم که چگونه مدیران باید در پرتو حاکمیت شرکتی مسئولانه‌تر رفتار کنند. با وجود تمام این تلاش‌ها، بسیاری از پیاده‌سازی‌های حاکمیت شرکتی هیچ محافظتی در برابر شکست‌های اخلاقی فاجعه‌بار بالقوه ایجاد نمی‌کنند. این کتاب بر معرفی یک طرح جدید حاکمیت شرکتی برای پرداختن به این نگرانی‌ها به روشی معتبرتر، ارگانیک‌تر و جامع‌تر تاکید می‌کند. این یک نقشه راه به سوی فرهنگ اخلاقی با عملکرد بالا است.

این کتاب بر معرفی یک طرح جدید حاکمیت شرکتی برای پرداختن به این نگرانی‌ها به روشی معتبرتر، ارگانیک‌تر و جامع‌تر تاکید می‌کند. این یک نقشه راه به سوی فرهنگ اخلاقی با عملکرد بالا است.
دکتر هوبرت رامپرساد و صالح حسین، MBA از طریق این سیستم نوآورانه، مفهومی انقلابی را راه‌اندازی می‌کنند که به طور فعال سرمایه انسانی را در حاکمیت شرکتی گنجانده است، به گونه‌ای که مبنایی پایدار برای اعتماد، صداقت و تعامل پرسنل و تعالی شرکتی اخلاقی ایجاد می‌کند.

این کتاب با نمونه‌های موردی متعدد و ابزارها و تمرین‌های عملی، به خواننده کمک میکند تا یاد بگیرد:

  • حاکمیت شخصی و حاکمیت شرکتی را به طور مؤثر توسعه، اجرا و پرورش دهید
  • ایجاد شرایط برای حاکمیت شرکتی پایدار
  • اثربخشی شخصی آنها را افزایش دهند
  • یکپارچگی شخصی آنها را به طور مؤثر توسعه دهید و به انسان بهتری تبدیل شوید
  • رهبری شخصی اخلاقی را توسعه دهید
  • ایجاد نیروی کار بسیار متعهد، بر اساس استانداردهای اخلاقی بالا
  • ایجاد یک فرهنگ با عملکرد بالا و افزایش رقابت پذیری سازمان خود
  • ایجاد شرایط برای جو سازمانی که با خود هدایتی، خلاقیت، اشتیاق و رفتار اخلاقی مشخص می شود.
  • فرهنگی را توسعه دهید که در آن یکپارچگی شخصی و اخلاق تجاری یک روش زندگی باشد

حاکمیت شرکتی، تجارت و اقتصاد، عمومی، مدیریت، کسب و کار و اقتصاد، برنامه ریزی استراتژیک، اخلاق، رهبری، فلسفه اخلاق و فلسفه اخلاق، برنامه ریزی استراتژیک، حاکمیت شرکتی، مدیریت، اقتصاد، مدیریت صنعتی

نویسنده
Hubert Rampersad
Saleh Hussain
ناشر
Springer International Publishing
تاریخ انتشار
1392 | 2014
زبان کتاب
انگلیسی
نوبت چاپ
اول
قالب کتاب
PDF
تعداد صفحات
253

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...