تیم دانلودخرید، سعی بر این دارد شما را با نکات مهم "مهندسی" براساس بروزترین منابع این آگاه نمایند. در ادامه پی میبریم که...!
واقعیت این است که برگزاری موفق یک جلسه یا کمیته یک نوع هنر محسوب می شود که علم آمیخته با خلاقیت در آن نهفته است. در ادامه، مطالب ارزشمندی برای برگزاری موفق جلسات و کمیته ها را برای شما آماده نموده ایم.
مدیریت برگزاری جلسات و کمیتهها، بهطور تخصصی به برنامهریزی، اجرا و پیگیری جلسات و اجتماعات در محیطهای سازمانی میپردازد. اهمیت این مدیریت از آنجاست که جلسات، یکی از موارد مهمی هستند که اگر به درستی برنامهریزی نشوند، میتوانند به طور غیرمثبت بر روی عملکرد سازمان و اعضای آن تأثیر بگذارند. در ادامه به توضیحات تخصصی در مورد این موضوع میپردازیم ...
همه ما فقط بیست و چهار ساعت در شبانه روز، وقت داریم تا کارهای مان را به اتمام برسانیم اما خیلی وقت ها پیش می آید که وقت کم می آوریم چون راه مدیریت زمان را یاد نگرفته ایم اما برخی افراد این راه را خوب بلد هستند. فکر می کنید که آنها چه میکنند؟ برای پاسخ به این سوال این مطلب را از دست ندهید....
رابطه مسئول واحد تضمین کیفیت با سازمان، همچون ستونی پایدار و بنیادی است که بر روی آن جهت تضمین کیفیت کارها و فعالیتها تکیه میشود. مسئول واحد تضمین کیفیت، به عنوان حافظ و نگهدارنده استانداردهای کیفیت، مسئولیت بررسی تطابق فرآیندها و محصولات با معیارهای تعیین شده را بر عهده دارد.