کیفیت به معنی دستیابی به بالاترین سطح استاندارد است. مدیر یا مسئول واحد تضمین کیفیت، که از سوی مدیرعامل سازمان انتخاب می شود ضمن آشنایی کامل با سیاست های کلان و برنامه های استراتژیک سازمان، وظیفه ارزیابی و سنجش کیفیت فرایندهای مختلف کار و محصول نهایی را با استفاده از شاخص های معین و بر اساس استانداردهایی نظیر ایزو 9001 برعهده دارد و می بایستی گزارش های منظم دوره ای مثلا در فواصل ماهیانه، به مدیران سازمان ارائه دهد. در این راستا، تیم دانلودخرید، اقدام به تهیه مجموعه ای با عنوان" هر آنچه که یک مدیر واحد تضمین کیفیت باید بداند" نموده و آن را در اختیار تمام مدیران و دلسوزانی که کیفیت و ارتقای آن در سازمان شان مهم است تقدیم می کند. این جزوه 20 صفحه ای شامل سرفصل های زیر است: مفهوم تضمین کیفیت، سوابق، مهارت ها و شرح وظایف مدیر تضمین کیفیت، دوره های آموزشی لازم، استانداردها و سیستم های مدیریت کیفیت، اصول هشتگانه مدیریت کیفیت، گام های پيادهسازي سيستم مديريت كيفيت ایزو 9001، روش ها و مدل های اندازه گیری رضایت مشتری، روش ها و مدل های اندازه گیری رضایت مشتری، مدیریت بهبود محصول. پیروز باشید.
فهیمه مجیدزاده
عالی بود. ممنون
353 روز پیش ارسال پاسخمحسن
ممنون بابت فایل خوب تون و قیمت مناسبی که گذاشتید.
353 روز پیش ارسال پاسخموفق باشید
دیدگاه خود را بنویسید